خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱ سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد. (امتیاز بیشتر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد = شانس بیشتر)
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان می باشد این بدین معنی است که مشترکین خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برای ارسال OZV AFCMبه ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد پیدا خواهد کرد.
مثال: S ۳ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
انتخاب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برنده قرعه کشی:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
کشف رمز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه:
ربات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد راهنما:
شرکت کنندگان همواره با ارسال S ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف S به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد انتخاب برندگان:
جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد. خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
انتخاب برنده قرعه کشی:یک خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد قطعه طلا
نحوه انصراف: کاربر برای انصراف از عضویت در خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه میتوانددستور LAGHV AFCM را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
- خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد نکته:
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد عبارت ROVAرا به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
کاربر با ارسال عبارت OZV AFCM به ۸۲۸۲ عضو این مسابقه می شود. برای شرکت در مسابقه ثبت نام می کند.عضویت در مسابقه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد.
آغاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه:
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند بهسوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد دهد.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کد S ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
انتخاب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برنده قرعه کارت شارژ:
اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کسب میکند.
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه در مسابقات پیامکی در ازای هر درخواست، یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برای مشترکین ارسال می گردد، قیمت پاسخگویی به هر سوال معادل ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد به سوالات “S” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “S” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
تذکر مهم:با لغو خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
نحوه قیمت خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد گذاری:
اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کرد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه دعوت کند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد خدماتی هستند که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین در قیمت گذاری این گونه سرویس ها، پیامک های حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک های معمولی قرار می گیرند.
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۵۰ امتیاز دارد.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد و به کاربر کمک می کند تا امتیازشرا افزایش دهد.
ربات راهنما چه کارهایی می خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد تواند انجام دهد:.
اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
در ابتدای مسابقه برای هر کاربر یک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد۶ رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد سوالات آن روز، ۳رقم رمز نمایش داده می شود.
خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد رقابت دو نفره:
دعوت از دوستان: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
مثال : S خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۶۵۶۲۳۴۱۱۹
هر روز در حین مسابقه از بین خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کاربرانی که حداقل ۱ سوال پاسخ داده اند، به قید قرعه به ۵ نفر کارت شارژ اهدا می گردد.
امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کاربر با شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد امتیازگیری:
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد شد.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد طلایی و کشف رمز به کاربر کمک می کند.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: